woensdag 21 november 2012

mini artjournal: de achterkantjes - creatief dagboek

Omdat de achterkanten van mijn kaartjes nogal bevlekt waren heb ik deze beplakt met resten papier
en er daarna nog een laagje golden medium over gedaan.  Zo worden ze extra stevig.


De eerste laag bestaat uit stukjes kranten papier gescheurd en kris kras op geplakt.  Soms verschijnt er dan onverwacht een mooi stukje tekst zoals hieronder dat ik bewust leesbaar laat.


Daarna heb ik de kaartjes verder beplakt met resten van servetten en gebruikte (beinkte) keukenrol. Ik bewaar mijn resten keukenrol waar ik inkt heb mee opgekuist in een restjesdoos.  Vaak hebben ze mooi kleurencombinaties en  zijn deze nog leuk te gebruiken zoals hier onder te zien is.  



Dit vond ik een verrassend effect. 't was een stuk uit een tekening uit een krant.  Ik heb er een
dun laagje witte keukenrol over gelegd en verder zo gelaten.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten